برخی اعضای سابق استودیو Daedalice در Ù…ØµØ§ØØ¨Ù‡â€ŒØ§ÛŒ Ú©Ù‡ توسط ØØ³Ø§Ø¨ رسانه آلمانی Game Two تهیه شده است، برای اولین بار درمورد دلایل شکست بازی The Lord of the Rings: Gollum ØµØØ¨Øª کردند.
بعد از انتشار ÙØ§Ø¬Ø¹Ù‡â€ŒØ¨Ø§Ø± این بازی در سال جاری Ùˆ سیل نقدهای منÙÛŒ Ú©Ù‡ متوجه آن شد، استودیو Daedalice به عنوان توسعه دهنده، در نامه‌ای از Ø·Ø±ÙØ¯Ø§Ø±Ø§Ù† عذرخواهی کرد Ùˆ قول داد Ú©Ù‡ آن را از طریق بروزرسانی‌هایی در آینده، بهبود ببخشد.
طبق Ú¯ÙØªÙ‡ منابع ناشناسی Ú©Ù‡ قبلا در این استودیو کار می‌کردند، این نامه عذرخواهی تماما توسط چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT نوشته شده است!
طبق گزارش‌ها، با اینکه The Lord of the Rings: Gollum ÙØ±ÙˆØ´ خوبی نداشت، اما به علت بودجه نسبتا Ú©Ù… (برای یک بازی AAA) این عنوان Ú©Ù‡ ØØ¯ÙˆØ¯ 15 میلیون یورو تخمین زده شده است، ضرر مالی چندانی به سازندگان وارد نشده است.
در همین رابطه، کارگردان ÙÙ†ÛŒ این بازی، پاول شولز (Paul Schulze)ØŒ Ú¯ÙØªÙ‡ بود :Â«Ø§ÙØ±Ø¯Ø§ÛŒ Ú©Ù‡ روی این اثر کار می‌کردند گاها تا 20 سال هم سابقه داشتند Ùˆ در کارشان خوب هستند، اما بدون بودجه کاÙÛŒ نمی‌توانند جادو کنند.»
درنهایت اگر تمایل دارید بیشتر درمورد این عنوان اطلاعات کسب کنید، می‌توانید بررسی و امتیازات بازی The Lord of the Rings: Gollum را در دهکده دانلود مطالعه کنید.